On-line… w stronę bardziej nowatorskich i wygodnych rozwiązań na poziomie rekrutacji i realizacji badań

On-line… w stronę bardziej nowatorskich i wygodnych rozwiązań na poziomie rekrutacji i realizacji badań

10:25–10:35

W otwierającym konferencję wystąpieniu postaramy się w zwięzły sposób przedstawić zalety badań online. Opierając się na naszym dotychczasowym doświadczeniu omówimy specyfikę wywiadów, grup a także społeczności online. Opowiemy także o możliwościach wykorzystania platformy online w rekrutacji respondentów do bardziej wymagających projektów dotyczących procesów customer experience . Posłużymy się przykładem narzędzia Nasze Miasto – gry planszowej, która pozwala zrozumieć doświadczenia konsumenckie w najważniejszych punktach styku z marką. Pogłębimy również temat zastosowania narzędzi online w obszarze badań user experience.

 

Prelegenci

    Michał Ścibor-Rylski

    Senior Consultant

    Kantar

    Doktor psychologii, adiunkt na Wydziale Zarządzania UW, badacz z 16-letnim doświadczeniem i projektant gier wykorzystywanych w badaniach rynku. Autor publikacji naukowych z zakresu grywalizacji. W Kantar Polska zajmuje się rozwojem technik badawczych oraz realizacją projektów jakościowych. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji.

    Beata Rąbińska

    Senior Consultant

    Kantar

    Z badaniami marketingowymi związana  od ponad 15 lat. Specjalizuje się w obszarze UX, CX, komunikacji i wizerunku marek, testowania konceptów reklamowych oraz produktowych. Wspiera strategiczne procesy klientów współtworząc całościowe rozwiązania w duchu Service Design. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej i Mediów przy PAN oraz Podyplomowych Studiów z Historii Sztuki w Collegium Civitas. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.