Emocje w badaniach on-line

Emocje w badaniach on-line

10:35–10:45

Wymuszone pandemią przejście w badaniach jakościowych na on-line, stało się dla nas bodźcem do przeniesienia naszych doświadczeń z zapisem emocji z badań ilościowych do badań jakościowych. Teraz potrafimy emocje nie tylko obserwować w trakcie grupy, a następnie  interpretować, ale umiemy je zapisywać i dzięki sztucznej inteligencji analizować. Zautomatyzowana analiza emocji na podstawie zapisu wideo twarzy respondentów to narzędzie, które wykorzystujemy z powodzeniem od wielu lat w badaniu Link Test. W tej chwili to narzędzie dostępne jest także w badaniach jakościowych, co pozwala na znacznie ciekawszą i pogłębioną analizę.

 

Prelegenci

    Magdalena Fliśnik

    Client Manager

    Kantar

    W badaniach rynku od ponad 15 lat. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i badaniach zasobów marki. Doradzając Klientom łączy doświadczenie badaczki jakościowej i ilościowej. Jest doświadczoną moderatorką, Prowadzi też warsztaty.

    Iwona Kołodziejczyk

    Implicit Methodology Consultant

    Kantar

    Psycholog, doktor biologii w dziedzinie neuroscience. Doświadczenie naukowe zdobywała w Instytucie Biologii Doświadczelnej PAN i Laboratoire de Neurosciences Cognitives et Imagerie Cerebrale CNRS w Paryżu. Od 2008 w Kantarze jako specjalistka badań neuromarketingowych, od 2010 w międzynarodowym zespole Global Neuroscience Practice; obecnie globalna ekspertka metod wykorzystujących pomiar czasu reakcji. Odpowiedzialna za tworzenie, wdrażanie i nadzór merytoryczny nad metodami behawioralnymi w Polsce i globalnie. Zajmuje się planowaniem badań i analizą danych, oceną nowych narzędzi, prowadzi także szkolenia.