Re-imagining the future

Re-imagining the future

11:20–11:30

Zarys zmian kulturowo-społecznych wynikających z pandemii na podstawie globalnego raportu jakościowego firmy Kantar.

 

Prelegenci

    Marek Biskup

    Client Service Director

    Kantar

    Marek Biskup zajmuje się badaniami rynku od 1992. Jest jednym z założycieli instytutu SMG/KRC Poland, obecnie Client Service Director w Kantar. Prowadził i koordynował badania rynku dla takich klientów, jak: Carlsberg, Coca-Cola, Citi, Coty, France Telecom, Gerber, ING, Johnson&Johnson, Levi Strauss, Master Foods, Motorola, Nestlé, P&G, Philip Morris, Philips, Polkomtel, SabMiller, Texaco, T-Mobile, TVP, Unicredito, Unilever i wiele innych. Angażuje się w jakościowe i etnograficzne projekty konsultingowe związane z planowaniem strategii rynkowej, zarządzaniem markami i komunikacją marketingową. Marek Biskup specjalizuje się w psychologii społecznej i komunikacji pozawerbalnej. Jest również autorem innowacyjnych metodologii i rozwiązań badawczych, takich jak technika projekcyjna BrandEgo, czy wykorzystanie urządzeń interaktywnych w prowadzeniu badań jakościowych. Marek Biskup od wielu lat zasiada w jury konkursu efektywności kampanii reklamowych EFFIE.