Warsztaty Beyond obvious, czyli potencjał wirtualnych aktywacji

Warsztaty Beyond obvious, czyli potencjał wirtualnych aktywacji

11:10–11:20

W swoim wystąpieniu podzielę się naszym best practice w zakresie warsztatów online. Przedstawię podeście, narzędzia oraz wskażę te obszary, o które szczególnie należy zadbać przed i w trakcie sesji. A przede wszystkim postaram się uzasadnić dlaczego w wielu przypadkach sesja on-line przyniesie więcej korzyści niż tradycyjne podejście.

 

Prelegenci

    Dorota Cudna-Sławińska

    Client Service Director

    Kantar

    Absolwentka Instytutu Socjologii i Instytutu Kultury Polskiej UW. Od 2001 związana z branżą marketingową. Początkowo jako badaczka ilościowa, a następnie Business Development Manager w Pentor Research International. Realizowała szereg badań w sektorze B2C oraz B2B, również międzynarodowych, dla klientów lokalnych i zagranicznych. W trakcie blisko 20 letniej pracy badacza oraz stratega zdobyła rozlegle doświadczanie w zakresie badań, przekładania ich wyników na rozwiązania marketingowe oraz budowania strategii pozycjonowania. Doświadczona moderatorka warsztatów strategicznych i kreatywnych. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz prelegentka na konferencjach organizowanych przez PTBRiO. Trenerka Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w zakresie szkoleń poświęconych prowadzeniu warsztatów.