Czy konsumenci podzielają naszą euforię badaniami on-line?

Czy konsumenci podzielają naszą euforię badaniami on-line?

10:55–11:10

W jaki sposób respondenci doświadczają badań on-line? Co myślą i czują? Opowiemy też o zdalnych testach produktów oraz analizach shopperowych z wykorzystaniem grup facebookowych.

 

Prelegenci

    Katarzyna Król

    Client Manager

    Kantar

    Psycholog społeczny. Od 16 lat związana z branżą badawczą w firmie Kantar. Specjalizuję się w brand strategy i innowacjach. Przekuwam wiedzę o człowieku w wiedzę o rynku korzystając z najnowszych sposobów działania.

    Michał Biskup

    Client Director

    Kantar

    Badaniami rynku zajmuje się od 2003 roku. Odpowiedzialny zarówno za badania ilościowe jak i jakościowe w różnych segmentach – zarówno branży finansowej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej jak i FMCG. Specjalizuje się w badaniach komunikacji, strategii marki, testach produktów oraz badaniach cenowych.

    Urszula Dziekańska

    Shopper Insight Manager

    Kantar

    Badaczka jakościowa od 2002 roku, w Kantar od 2016 roku. Ponad 2000 IDI, 500 FGI realizowanych dla głównych ośrodków badawczych. Ekspertka ds. zachowań zakupowych, konsultantka rekomendacji rozwiązań in-store, doskonała orientacja w realiach shopperowych dzięki wieloletniej pracy w  ogólnopolskiej agencji wsparcia sprzedaży. Szeroka wiedza w zakresie komunikacji brandowej. Posiada dużą łatwość poruszania się w obszarach B2B i B2C oraz wielką zdolność pracy z dziećmi.