O konferencji

Beyond obvious

Badania jakościowe w czasach niepewności

Czasy niepewności spotęgowane przez pandemię Covid-19 spowodowały silny zwrot w kierunku komunikacji on-line we wszystkich praktycznie dziedzinach naszego życia, zarówno zawodowych, jak i prywatnych.

 

Pokazują to dobrze badania Kantara Covid Barometer. Korzystanie z rozwiązań on-line zarówno w sferze kontaktów, pracy, zakupów, jak i rozrywki wzrosło od 20% do 50% w stosunku do okresu sprzed pandemii.

 

W Kantarze lubimy rozwiązania wychodzące poza oczywistość. Płynnie przenieśliśmy niemal wszystkie znane rozwiązania do sieci i zapewniliśmy naszym Klientom ciągłość realizacji badań jakościowych w trakcie izolacji społecznej. Badania jakościowe on-line nie są dla nas nowością, prowadzimy je od lat, a nowa normalność pandemii jedynie wyciągnęła je z badawczej niszy.

 

Dziś kiedy standardem stają się badania zdalne znowu chcemy sięgać poza oczywiste propozycje i oferować podejście hybrydowe czerpiąc to, co najlepsze z technik off i on-line.

 

Do zobaczenia 8 października!

 

Dorota Cudna-Sławińska

Kantar

Dorota Cudna-Sławińska

Client Service Director

Kantar